Reklamace a odstoupení od smlouvy

V souvislosti s reklamacemi, podněty nebo stížnostmi nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím uvedených kontaktů:

info@perkman.cz

+420 721 308 602

 

 

Uděláme, co bude v našich silách, abychom situaci vyřešili tak, aby jste byli spokojení. 

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

 

Pro odstoupení od kupní smlouvy (za splnění podmínek uvedených v obchodních podmínkách) zašlete vyplněný formulář spolu s vráceným zbožím na adresu společnosti: PERKMAN, s. r. o., Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika (před odesláním budeme rádi, když nás upozorníte emailem nebo telefonicky a budeme moci situaci vyřešit tak abyste byli spokojení, v případě možnosti i bez vrácení zboží).

 

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ve wordu zde)

Prodávající: PERKMAN s.r.o., IČ: 08023662, se sídlem Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika, info@perkman.cz

Kupující: Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží/o poskytnutí těchto služeb(*), název zboží/služby:

  • Číslo objednávky (tj. variabilní symbol, nikoliv číslo faktury):
  • Datum objednání/datum obdržení:
  • Jméno kupujícího:
  • Adresa kupujícího:
  • **Číslo účtu pro vrácení platby:

(**byl-li příjemcem platby e-shop a ne zprostředkovatel. Pokud se platba nachází u zprostředkovatele, číslo účtu není nutné a e-shop dá pokyn zprostředkovateli k vrácení platby zpět na účet kupujícího, a to na účet, ze kterého byla platba provedena při nákupu.)

  • Email a telefon kupujícího:

 

Chceme Vám poskytovat stále kvalitnější služby, proto bychom rádi věděli Váš důvod vrácení zboží:
    

  • ***Zboží dorazilo poškozené
  • Zboží není dle mého očekávání, nelíbilo se mi:
  • Grafické zpracování knihy (např. nehezké ilustrace)
  • Materiálové zpracování knihy (např. použitý materiál na desky)
  • Obsahová stránka knihy (např. složité na vyplnění)
  • Velikost knihy
  • Jiné:
  • Zboží neudělalo radost obdarovanému (využívám akci Garance spokojenosti – uvedena vždy u konkrétních produktů, kterých se týká)
  • Zaslání trvalo moc dlouho a nestihnuli jsme příležitost, kvůli které jsme objednávali
  • Jiný důvod:

 

***v takovém případě vám jej rádi vyměníme/zašleme nové (informujte nás o tom prosím nejprve)

Prohlášení: Jako kupující beru na vědomí, že nárok na vrácení platby vzniká až po vrácení zboží, přičemž zboží musí být vráceno nepoškozené dle čl. 6, bodu 12 Všeobecných obchodních podmínek ve znění: "Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny."

(Poznámka prodávajícího: Prosíme tedy o důkladné zabalení, aby zboží dorazilo nepoškozené a reklamační řízení mohlo proběhnout bez komplikací.)

 

Podpis kupujícího:

(pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě)

Datum:

Zpět do obchodu